Tisztítási feladatok :
Az általunk szervizelt újonnan kihelyezett, vagy már meglévő sörcsapoló berendezések havi rendszerességgel kerülnek vegyszeres tisztításra. A munkafolyamat egy vegyszeres mosást, szivacsgolyós tisztítást tartalmaz, továbbá a csapok és KEG-fejek szétszerelését, tisztítását és zsírozását.
Ezzel egyidőben az alapvető karbantartási feladatokat is végrehajtjuk, úgy mint a tömítések ellenőrzése, a hűtő kondenzátor tisztítása, csövek, bilincsek ellenőrzése, esetleges javítása, sörcső szigetelés ellenőrzése, javítása, CO nyomás ellenőrzése, beállítása, tisztítóadapter ellenőrzése.
Csapoló berendezések fel,- és leszerelése:
A csapoló berendezések fel-, és leszerelése mindig a sörfőzde által írásban megrendeltek alapján történik.
A felszerelést megelőzően az adott berendezéseket telephelyünkön történő összeállítjuk, működési próbát végzünk, majd egyeztetünk a vendéglátó hellyel a telepítés időpontjáról valamint a helyszín sajátosságairól (márvány pult, hűtő méret,-típus …stb) . Szükség esetén szerviz technikusunk szállítás előtt felméri a helyszínt.
A megrendelt és ellenőrzött berendezést a szükséges segédanyagokkal együtt helyszínre szállítjuk, összeszereljük, majd végrehajtunk egy próbaüzemeltetést.
Ezzel párhuzamosan a vendéglátó egység személyzetének bemutatjuk a készülék működését és megtanítjuk nekik felismerni az esetleges működési zavarok okait.
Végül a munka elvégzését igazoló dokumentáció készítünk, hitelesítjük írásban és elektronikus úton, továbbá fotót készítünk a berendezésről.
A leszerelést a sörfőzde írásos megrendeléssel tudja kérvényezni időpont/időintervallum megjelölésével. Ezt követően az adott üzlet képviselőjével egyeztetünk a pontos időpont meghatározásához. (nyitva tartás, akadálymentesítés). Kiszállás után a berendezést és segédanyagait a leltárlistával egyeztetjük, majd a szállításra előkészítjük (szétszerelés, csomagolás…stb), majd fotót készítünk aktuális állapotáról. Szállítólevélen tételes elszámolást készítünk és ezzel hitelesítésjük az ügyfél részéről is a leszerelést, kiemelten bemutatva a sérült, vagy hiányos berendezéseket, alkatrészeket.
Berendezések eseti javítása
A hiba bejelentés fogadása történhet a központi ügyfélszolgálatra, vagy a szerviz technikusok közvetlen telefonjára, de akár a sörfőzde területi képviselőjének is jelezhetnek zavart a működésben. Minden esetben először telefonon keresztül kell próbálkozni a hiba elhárítására, (a sörfőzde képviselőjétől átirányított bejelentésnél ügyfél visszahívással) sikertelen kísérlet esetén megy végbe a kiszállás. A nem központi ügyfélszolgálatra beérkezett és kiszállással járó javítási munkák esetén a szerviz technikus jelzi a központ felé a hibabejelentés tényét, és az elvégzendő szervizmunka várható kivitelezésének időpontját.
Hibaelhárítás után, a szükséges dokumentáció elkészítjük (rövid szöveges bemutatás, anyagfelhasználás, javaslat a korszerűsítésre ….stb,.) hitelesítjük, a hűtő elektronikus chipjét beolvasássuk, ha alkatrész csere is történt, azt szállítólevélen tételesen felvezetjük.
Alkatrész csere esetén a szerviztechnikus, a központi raktárba, az anyagjegyzék kíséretében leadja a meghibásodott segédanyagokat és csak ezután vételezhet új szerviz anyagot a következő szereléséhez.
A hibabejelentéstől számított 24 órán belül vállaljuk minden karbantartási munka elvégzését. A jelenleg alkalmazott információs rendszer hatékonyságának köszönhetően ez a határidő, még aznapi kivitelezésre leszűkíthető, természetesen a kiemelt jelentőségű üzletek hibaelhárítása, akár 1-2 órán belül megoldhatók.
Szerviz-anyag beszerzési ajánlat, logisztika
Raktárunk kapacitása lehetővé teszi, a szerviz szolgáltatás ellátásához szükséges (eddig a sörfőzde által biztosított) berendezések és felszerelések tárolását.
Jelenlegi segédanyag készletünk mozgatása folyamatos. Beszerzése és tárolása tervezetten történik, naprakész nyilvántartásokkal biztosítva a folyamatos működést.
Elkülönítve tároljuk a saját és az idegen tulajdonú (sörfőzde tulajdonát képző) berendezéseket, anyagokat.
Anyagmozgatás (beszerzés, felhasználás) kizárólag a megfelelő bizonylatok kiállításával együtt történik. A raktári készletnyilvántartást rendszeresen (havonta) a főkönyvi könyvelés nyilvántartásaival összevetve kontroláljuk. Évente, a beszámoló hitelességének alátámasztása céljából, tételes leltározást végzünk.
Az „anyagigényes” szerviz munkák megkezdése előtt (berendezés felszerelése, torony csere), a szerviz technikus, a raktárból megigényli a szükséges anyagkészletet. Minden szervizes rendelkezik egy úgynevezett „táskakészlet”.-el, mely a kisebb karbantartási munkák kivitelezéséhez szükséges. Ez a mozgó készlet névre szóló, és elszámoltatásra köteles, de folyamatosan pótolható. A szervizmunka hatékonysága megkívánja, hogy az adott hibaelhárításhoz szükséges anyagok azonnal, a szervízelés helyszínén rendelkezésre álljanak.
A készlet nagyságának nyilvántartása,ellenőrzése, beszerzések indítványozása a
(raktári havi elszámolások alapján) a központi rendszerben történik.
Cégünk vállalja a csapoló berendezések telepítéséhez és szervízeléséhez szükséges anyagok beszerzését, raktározását. Megbízás esetén megfelelő mennyiségű és minőségű raktárkészletet biztosítunk minden olyan anyagból, berendezésből, mely a zavartalan munkához szükséges.
Rendelkezésre állás
Társaságunk a rendelkezésre állás időpontját, időtartalmát, helyét, mindig a partner igényeinek megfelelően alakítja ki.
Lehet folyamatos rendelkezésre állás (éjjel-nappal) egy adott helyen (pl: Budapest, vagy szezonálisan Balaton), vagy egy adott vendéglátó üzletben (frekventált üzlet), lehet egész évben, de lehet rövidebb időszakra, vagy csak rendezvényekre megállapodni.